اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی درباره حقوق بازنشستگان خرداد ۱۴۰۵ قیمت جدید گوشت قرمز امروز اول تیر ۱۴۰۵/ راسته گوسفندی چند شد؟ + جدول تخفیف ۲۰ درصدی قبوض آب برای مشترکان کم‌مصرف اعلام جزییات افزایش رقم کالابرگ حقوق بازنشستگان پرداخت شد پیش بینی قیمت دلار دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / حرکت نزولی دلار به سوی حمایت ۱۵۵ هزار تومانی پیش بینی قیمت طلا و سکه دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / افت بازار طلا در امتداد خوش‌بینی سیاسی آخرین فرصت برای استفاده از طرح رایگان ارتقای ایمنی خودرو‌های خانواده ۲۰۶، ۲۰۷ و رانا آخرین قیمت جدید سکه و طلا امروز یکشنبه ۱۴۰۵/۰۳/۳۱ قیمت جدید محصولات سایپا شرایط واریز وجه ایران خودرو سیزدهمین دوره فروش جزئیات آزادسازی پول‌های بلوکه شده اعلام شد جزئیات افزایش مبلغ کالابرگ و یارانه اعلام شد/ دریافتی چه کسانی تغییر می‌کند؟ دستورالعمل جدید بانک مرکزی برای فروش ارز اربعین؛ دریافت ارز زیارتی نافی ارز مسافرتی نیست /سیاست دلارزدایی ادامه دارد دهک یارانه شما تغییر کرده؟ راهنمای کامل ثبت اعتراض به دهک بندی و استعلام وضعیت خانوار حقوق بازنشستگان کشوری واریز شد؛ اعلام زمان واریز حقوق بازنشستگان جامانده

قطع آب مشترکین بدمصرف جدی شد

قطع آب مشترکین بدمصرف جدی شد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه یک تهران از جدی شدن احتمال قطع آب شرب و یا اعمال محدودیت برای مشترکین بد مصرف اداری و خانگی خبرداد و گفت: ادارات باید تا ۲۰ درصد مصرف آب شرب را نسبت به مصرف سال گذشته خود، کاهش دهند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 April 20
کد خبر: ۱۳۰۳۳۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد علی رحیمی با بیان اینکه آئین نامه برخورد با مشترکین پرمصرف اداری و خانگی ابلاغ شده است افزود: طبق دستور العمل‌های این آئین نامه به مشترکین پرمصرف دوبار اخطار قطع ارسال میشود که اگر مشترکین پس از دریافت این اخطار‌ها میزان مصرف خود را کاهش ندهند اجازه اعمال محدودیت و یا قطع آب این مشترکین صادر خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه شرکت آبفا منطقه یک، اصلاح مصرف و جلوگیری از مصارف غیر ضروری را از خود آغاز کرده است گفت: سازمان صداو سیما، باشگاه انقلاب و پادگان‌های و مراکز نظامی موجود در منطقه یک، بزرگترین مصرف کنندگان این بخش هستند که ما از آن‌ها درخواست همکاری برای بررسی شبکه آب موجود در این سازمان‌ها را داریم.

 

رحیمی با اشاره به مکاتبات انجام شده با ادارات برای کاهش مصرف آب در تابستان گفت: ادارات باید تا 20 درصد مصرف آب شرب را نسبت به مصرف سال گذشته خود، کاهش دهند البته این رقم در بخش خانگی 10 درصد است.

 

وی گفت: شهرداری‌ها مجاز به استفاده از آب شرب برای آبیاری فضای سبز نیستند و باید انشعاباتی که در سال‌های گذشته بدون شناسنامه کشیده و استفاده شده را جمع آوری کنند همچنین ایستگاه‌های آتش نشانی باید از مصارف غیر ضرور خودداری کرده و از آب فقط برای رفع حوادث استفاده کنند.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه یک تهران افزود: 15 تا 20 درصد مصارف آب شرب استان تهران متعلق به بخش اداری است./ تسنیم

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار